سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش آنلاین آیلتس مرکز زبان آرمانی

آیلتس (International English Language Testing System) یا سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی، آزمونی برای سنجش میزان تسلط افراد در زبان انگلیسی است. ضمن آنکه بیشتر افراد شرکت کننده در این آزمون، قصد مهاجرت یا تحصیل در خارج از کشور را دارند. به طور کلی، نمر? تعیین شده در آزمون آیلتس بین (0-9) است.

در دوره‌های کلاس آنلاین آیلتس، مرکز زبان آرمانی شما بخشی از آموزش حرفه‌ای آیلتس را فرا گرفته و با خیال آسوده در آزمون آیلتس شرکت خواهید کرد.

آزمون آیلتس توسط مرکز تخصصی آیلتس استرالیا، دانشگاه کمبریج انگلستان و شورای فرهنگی بریتانیا به صورت مشترک در 120 کشور برگزار می‌شود. شما با قبولی در این آزمون، می‌توانید برای مهاجرت تحصیلی یا کاری اقدام کنید.

کلاس آنلاین آیلتس در مرکز زبان آرمانی چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از بهترین ویژگی‌های دوره آیلتس مرکز زبان آرمانی، ارائ? برنام? درسی رایگان به صورت هفتگی است. این سامانه به صورت هوشمند اقدام به برنامه‌دهی درسی آیلتس با توجه به نیاز دانشجو خواهد کرد. در این بخش از دوره به سطح فعلی، زمان باقی‌مانده تا آزمون، نمره هدف و البته میزان مطالعه دانشجو در طول روز توجه خواهد شد و براساس این موارد، برنامه درسی در سطح آیلتس به شما ارائه می‌شود.

این دوره ها توسط تیم ایرانی استرالیایی آرمانی با مدیریت ایمان مافی خلق شده اند.

مزایای مهمی در این برنام? هفتگی گُنجانده شده است که بخشی از آنها شامل:

  • برنام? دقیق و مشخصی برای نحو? مطالع? منابع به شما ارائه می‌شود.
  • بهترین منابع آیلتس برای شما معرفی خواهند شد.
  • برنامه درسی برای هر شخص با توجه به نمره هدف و سطح فعلی دانشجو، معرفی خواهد شد.
  • بین دو فاکتور مهم آزمون آیلتس یعنی “مدیریت زمان” و “مهارت” تمرکز کرده و تعادل بین آنها را فرا خواهید گرفت.

این موارد تنها بخشی از مزایای شرکت در آموزش آنلاین آیلتس است که مسیر پیشرفت شما در هر دوره نیز قابل تشخیص است. برای آنکه اطلاعات بیشتری نسبت به هر دوره داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به مشاهد? ویدیوهای موجود در سایت توجه کنید تا با آگاهی کامل، ثبت نام در هر دوره را در نظر بگیرید.

لازم به یادآوری است که دوره‌های آموزش آیلتس در مرکز زبان آرمانی شامل 5 بخش است.

دور? اول و پایه، دوره گرامر است.

دور? بعد Writing/Speaking Structure.

سپس دوره Writing/Speaking Vocabulary و در پایان دور? Task1 خواهد بود.

با حضور در دوره‌های ذکر شده، مطمئن باشید! با نمر? قبولی بالا از آزمون آیلتس عبور خواهید کرد.

مزایای مهم شرکت در کلاس آنلاین آیلتس چیست؟

برای بسیاری از افراد حضور فیزیکی در کلاس‌های آیلتس یا زبان انگلیسی بسیار سخت است. به ویژه برای افرادی که در طول روز درگیر فعالیت و کار هستند، برنامه‌ریزی روزانه برای شرکت در جلسات حضوری آیلتس شُدنی نیست.

از سوی دیگر، برخی افراد برای اهداف مختلف مانند اقامت تحصیلی، اشتغال یا اقامت دائمی نیاز به دریافت مدرک آیلتس دارند. بنابراین، باید برای آموزش این مهارت مهم، برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند.

ساده‌ترین راه، شرکت در دوره‌های آنلاین آیلتس مرکز زبان آرمانی است. حضور اساتید مجرب و نخبه در کنار اساتید استرالیایی در این مجموع? آموزشی، باعث تولید محتوای با کیفیت و همچنین معرفی منابع کامل به دانشجویان خواهد شد. ضمن آنکه، امکان مشاهد? چند باره، ویدیوهای آموزشی برای دانشجویان فراهم شده است.

از طرفی، با برنامه ریزی دقیق آموزشی در دوره آیلتس، دانشجویان از گام به گام یادگیری مهارت‌ها، مُطلع خواهند شد.

حضور در کلاس آنلاین زبان از مقطع پایه تا مقطع پیشرفته، باعث صرفه جویی در وقت و زمان دانشجو خواهد شد. ضمن آنکه دانشجو، در هر مکان و موقعیتی که باشد، امکان حضور در کلاس آنلاین آیلتس را نیز خواهد داشت. بنابراین با حذف محدودیت زمان و مکان، دانشجو به نقط? هدف خود یعنی یادگیری حرفه‌ای زبان و کسب مدرک آیلتس، سریعتر دست خواهد یافت.

مهمترین مزایای کلاس آنلاین زبان نسبت به کلاس حضوری چیست؟

در این بخش از مقاله، قصد داریم در خصوص مزایای مهم کلاس مجازی زبان بپردازیم.

  • صرفه جویی در زمان

همانطور که در ابتدای مقاله، اشاره نمودیم، بسیاری از افراد به ویژه جوانان، فرصت حضور در کلاس‌های حضوری را ندارند. بنابراین، بهترین گزینه برای آموزش چنین افرادی، آموزش آنلاین یا غیرحضوری است تا محدویت زمانی در آموزش، برای همیشه حذف شود.

  • کاهش هزینه رفت و آمد

با افزایش هزینه‌های زندگی، بسیاری افراد به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های جاری زندگی هستند. یکی از گزینه‌ها که حذف آن باعث افزایش اندوخت? مالی افراد خواهد شد، حضور در کلاس‌های آنلاین و غیرحضوری است. در دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی مرکز زبان آرمانی، نیازی به حضور و رفت و آمد دانشجویان به مرکز آموزشی نخواهد بود و همه چیز در سامانه قابل دسترس است.

  • در دسترس بودن

با داشتن گوشی موبایل هوشمند و اینترنت، دسترسی به دوره‌های آموزشی برای همگان فراهم خواهد شد. اگر قصد حضور در کلاس آنلاین آیلتس یا کلاس مجازی زبان به صورت ترمیک را داشته باشید، کافی است

اینترنت خود را روشن نموده و سپس وارد پنل خود شوید.

  • اتمام سریع دوره آموزشی

در این سبک از آموزش، چون محوریت آموزش فردی است، بنابراین، مراحل و روند آموزش زبان انگلیسی، سریعتر پیش خواهد رفت. بنابراین، زمان شروع تا پایان دوره، بستگی به میزان تلاش دانشجو خواهد داشت.

  • امکان بهره‌مندی از پشتیبانی اساتید

در مرکز زبان آرمانی، اساتید کاربلد و خبره، همواره پشتیبانی‌ و حمایت‌های خود را از دانشجویان هر سطح خواهند داشت. بنابراین، فرآیند آموزش با نظارت دقیق اساتید، کاملاً حرفه‌ای و کاربردی خواهد بود.

  • مرور مطالب بیش از چند مرتبه

مزیت مهم دیگر کلاس آنلاین زبان، قابلیت مرور چند بار? دوره‌ها می‌باشد. این امکان برای دانشجویان فراهم شده است که تمرین یا ویدیوی آموزشی را چندین بار مرور کنند تا به شکل عمیق، نکته‎‌های آموزشی را یاد بگیرند.

  • افزایش اعتماد به نفس

 

در دوره‌های آموزش آنلاین، افراد خجالتی یا کم رو، راحت‌تر سوالات خود را مطرح می‌کنند و این نکته، به افزایش اعتماد به نفس آنها کمک خواهد کرد. به همین دلیل است که بیشتر دانشجویان، ثبت نام در کلاس‌های آنلاین را به کلاس‌های حضوری ترجیح می‌دهند.

 

منبع : https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1137374